Zapraszamy na niezobowiązujące spotkanie, w trakcie którego poznamy się wzajemnie oraz porozmawiamy o Waszych potrzebach i marzeniach. Po spotkaniu otrzymacie od nas podsumowanie zakresu usług, którymi możemy się dla Was zająć, aby proces organizacji był dla Was fascynującą przygodą i miłym doświadczeniem.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od momentu podpisania umowy do dnia ślubu włącznie.
Wspólnie tworzymy koncepcję przyjęcia, podpowiadamy najlepsze rozwiązania, inspirujemy, zachęcamy, ale ostateczne decyzje pozostawiamy zawsze Wam.
Rekomendujemy przede wszystkim najlepszych i sprawdzonych podwykonawców. Nie stronimy jednak od odkrywania branżowych talentów czy nowości. Przed rekomendacją podwykonawców - sprawdzamy i wstępnie rezerwujemy wybraną przez Was datę, a następnie przesyłamy Wam zestawienie kilku ofert.
Wiedząc jak cenny jest Wasz czas, staramy się ograniczać liczbę niezbędnych spotkań do minimum. Prosimy o rezerwację w Waszych kalendarzach po jednym dniu na: wybór sukni Panny Młodej, wybór garnituru/smokingu Pana Młodego, degustację menu oraz spotkanie z dekoratorką. Na spotkanie organizacyjne i omówienie najważniejszych punktów dnia ślubu zapraszamy w tygodniu poprzedzającym uroczystość.
Umawiamy następujące spotkania: próbny makijaż i fryzura, degustacja tortów i ciast, próby zespołu, czy inne…
Planujemy wszystkie spotkania na dwa/trzy dni pobytu w kraju (między poniedziałkiem a piątkiem).
Jeżeli czegokolwiek będziecie potrzebować zachęcamy do kontaktu z nami w dowolnym czasie! Pracujemy głównie mailowo i telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 19.00. Na wszystkie pytania staramy się odpowiadać w ciągu 24h. Niedziele i święta spędzamy w rodzinnym gronie wypoczywając i zbierając siły na kolejny tydzień twórczej pracy.